Pages

Sunday, December 9, 2012

bilaa dah bersamaa :D

Assalamualaikum ebelibadi:) now aku nak coteh sikit..sikit je tau ? telebih sory,,tapi ape kau kesah kan..blog aku, sukaa aku la..ekekeke..hm, act tujuan aku tulis blog time time mcm ni adalah nak cite cite sikit pasal cousin cousin aku yang blh tahn bebal kple nye..bebal k bebal :) HAHA*mate juling tangan kat bahu:D dek kerana rindu dekat mereka yang da betahun tahun tak jumpe*padahal baru jumpe! eh jap.RINDU?rindukah pade merekaa? entah! haha..rindu 10% laaa..hahahah emm bila laa iolls dapat jumpe uollss ye sayang ? rindu nak men tarik2 rambut korang! kahkahkah.. bile kite dapat jenjalan chatting2,liking2,poking2 baginyaaa* ayt fiza kamisan*bebal petama :D haha..okeyh lagi sorang ni pulak,mentang2 bru ade fesbuk,,dok asyik2 mengomen2 status aku..buat sarang notify aku je! kau tunggu kau sayidah! *bebal kedua :D yang seterusnye si raja nurul ! bilaa depan mate aku asek nak gado ngan aku je..msti adaa je la yang salahnye..bilaa jauh ngn aku cakap rinduu..HAHA malu la iollss macam ni*muke teruja !*bebal ketiga :D da la smpai sini je la yansempat iollss nak coretkan :p

#ni ha beberapa sajian gambar yang iollss dapat hidangkan untuk uollss baybeh!

okayhh,,inilah weollss :) PINK:aku lah kan.HITAM:bebal 1 aka fiza kamisan:)KUNING:bebal2 aka sayidah:)CREAM:bebal3 aka nuru HIJAU:hani.
 
gua besame bebal 2 :D ekekek
 
 

iollss bersamaa mereka :)
 
pantang nampak kameraa oiiiiiiiiii..hah..fiza kamisan dah ade....lihat kat bawah ye!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
TARAAAAAAAAA!!! nilah anak dia! sayang diaa sesangat! buah hati pengarang jantung aku :D
PUTRI SHAHZA SOFIA:D
 
okayhh..sampai sini je la aku coteh coteh ye..thanks uollss sebab sudi bace . taksuke ?kenanpe kau gatal2 nak bukak blog aku ! haha..kbaii mwahh ! :-*



No comments: