Pages

Monday, December 10, 2012

>>APAKAH >>SIAPAKAH>>BAGAIMANAKAH>>

HYEE^^
 
INTRO # i love thiss picture vely vely vely muchh :-*
 
ASSALAMUALAIKUM TO ALL READERS !
hai sayang , act now aku update blog ni bukan nak cecite ape sangat punn..bila kebosanan dah melande , aku carikkan koje ! walaupun takdapat income pape aku tulis belog ni..ekeke :)okayh ! topics 4 todayyy ,,tu hah tgok tittle aku tuh.. APAKAH , SIAPAKAH , BAGAIMANAKAH ?ouh ! sebenanye aku men balun je tittle aku tuh.. wahwahwah.. kan aku da pena cakap,,belog ni aku akan tulis pebende yang aku nak tulis n yang aku pikir .. seriously , tajuk tu tak kene pun dengan ape yang iolls nak tulis ni . ouh kenapa i gunee iollss? eh suke hati aku lah kann..belog aku , aku yang type n cerita aku . haha..*gurau k .okayy, aku update belog ni , aku rindu dekat adik aku . adik k adik . yes iollss ngaku , memang iollss takde adik pun :') tapi kan tapi kann.. aku ade adik angkat ! her short name is YAYA..tapi serious , die da memang macam adik kandung aku je :') why ? sebab parents aku sume dah kenal die , baik dari atok aku , pakcik makcik aku , tapi ade bbrape orang je yang tak kenal dia..sape? moyang moyang moyang aku . haha..ofcourse la tak kenal kan..dieorang semua dah xde :') xkan aku nak sent adik aku kat umah dieorang kod..ekeke..nak tau kenapa aku sayang gila babun kat adik aku ni ? sebab dia tau semua masalah aku..lagi2 aku ni xde PAKWE kan,,so die la tempat aku mengamok, tempat aku mngadu, tempat aku melalak waktu kat ostel ! haha..sorry diks ! okayy! now "iollss" feel so sad because bila "iollss" pikir2 balik . haiihh..kejap nye waktu belalu ! oh God ! time passes as fast as lightningg am i ringht :'( okayhh.. actually a lot of memories and things we alreadyy did with good near especiallyy dekat  hostel :') oh gosh.. banyak wehh kenangan aku dengan dia..
all of the storyy, we will share togetherr . ecehh! tapi seriously memang betul pun ! TAKDE nye masalah dia aku taktau n masalah aku diaa xtahu . hihi . okayyhh..sebenarnye diaa sah jadikk adikk aku since 12.01.2012 :D cantikk kan tarikh ? takpayah cakap,, tau dahh :D aku mang dah rapat dengan die since diaa form 1 lagi,,tapi takpernah tepikir pun nak "TAKE" diaa jdikk adik aku..kawan kawan aku yang bagi sokongan kat aku soh amekk diaa jdikk adikk aku sebab time tuh aku ade big problem dengan ex-adik aku..hm. stop, pasal ex-adik aku tu aku xnak cite la..sedih :') hihi.
okayy dok cite pasal yaya tadi , FOR YOUR INFORMATION , aku dengan dia just sebagai adik angkat + akak angkat je okeh ? diaa sayang aku sebagai AKAK , n aku sayang diaa sebagai ADIK aku . tak lebih pun wehh , n takkan lebih kayhh !^^ "weollss" not LESBIAN kay ? #take a not pleasee =,= hmm.. bilaa dekat ostel kiteorang ni memang SENTIASE bekepit ! eceh ! rimas ? lantak la korang kann..kiteorang tak rimas punn , sebab msti ade je mende yang nak diceritakann..almaklom le , due2 mulut KEPOH :) adik aku ni pulak mang ade BATU sikit kat kepale diaa .. sebab nye , kalau die cakap tu , tu lah jawapan nye . aku rase kalau uollss, uollss taksanggup kod ! aku je la yang sanggup sebab ,ade taman sikit dalam hati aku ni.. haha..sorry diks :') tapi takpe .. semua tu dalam kenangan :'/ pasni kauu dah tak dengo akk membebel lagi dahh :') ehhmm..kayy..straight to de point, dah hampir sebulan kau buat perangai diks :/ bukan perangai hape.. kau tak text aku , kau tak call aku n kau dah tak macam dulu diks :'(( sumpah wehh aku sedih ! aku selalu cite masalah aku kat kauu.. tapi now da xde .. tapi nak buat macam ne kann.. kau kate semuaa tuh HAK kauu kann :'/ okk fine.. i will try to accept it ! i will try okeh ! semalam 1 hari aku call aku msg kau buat tak tau je..memang hampe la aku kann.. tapi nk buat acane .. de someone cakap , "takpe raje, tunggu je la.. ade something le tu".okehh aku sayang pade sape yang ckp kat aku haritu . thank you thank you :')3hari lepas aku text je kau walaupun aku tau kau xkan replyy..tetibe bangun pagi aku tgok ade mssage ..
 
ME:adikk,akak rindu adikk laa.
 
HER:sayang akak :-D
 
wahhhh...mane tak bebunge-bunge hati aku mase bangun tido kann..sebab adik aku ni susah skit nak cakap sayang kat akuu . err-,- haha..then 2hari lepas pulakk , aku merajuk+touching dgn diaa..memang dah give up la kann sebab sape tak bengang kod , sent msj+call sume tak layan.. kedit aku terbang ! kredit diaa jimat ! err-,-
 
ME:eh yaya!! mane awak ni! sampai hati ekk!
 
aku pkir tak reply . tapi 1minit lps tuh .......
 
HER:akak,,kite wndu akak,
 
walaweehhh..sumpah time tuh airmate aku macam air terjun derrrr..haha..hm now aku tunggu je la die nak buat ape kat akuu...okeh aku akn bersabar dan bersabar:')hoho.
okayhh aku sayang gilaa babunn + babunn dekat adik aku nih.. jangan amek diaa tauu ,jangan tauuuu:'/...NOW..aku rinduu sangat2 kat kau diks..take care yourself kayhh ?
ILY IMY !! :-*
 .
.
.
 #okayyh,,ni je yang iollss dapat upload 4 uollss :)
 
hah!! jangan tengok diaa lelama !:'( Gua sayang diaa bai :/
okayhh,,adik aku memang atlit sekolahh..especially NETBALL :)

ouh RINDU ! :'( time ni, kiteorang hang out dekatt wetexx jee :p

:'D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
taraaaaa!! ni aku bagi diaa hadiah mase birthday diaa(26.08.2012)^^

 
oke sayang sayangku sekaliann..sampai sini je la yang iollss berceloteh! thanks ye kerana sudi membaca :-*
pade yang taksuke tuh,,da tau taksuke buatpe kau dok bukak2 aku pnye blog ni..haihh=='
k baibye! Assalamualaikum~
 



 


No comments: