Pages

Friday, June 21, 2013

we.

Assalamualaikum guys. Hope you all are in a healthy condition. sebab musim jerebu right? guess what? jerebu k jerebu. setakat ny Muar paling teruk. so...dear Muarian.. jaga kesihatan anda. elakkan keluar rumah atau lakukan aktiviti luar. banyakkan minum air kosong. kalau demam,, cepat2 dapatkan rawatan doktor okay? ha..back to my topic yang entah pape tu. I don't know why I put the title like "WE" tu..haha lol what :p sukahati i la :p itu yang terlintas dekat kepala ny haa..weng weng. alright guys. start start start! hahaha. haa..actually, 16.06.2013 (AHAD) sepatutnye I daftar POLITEKNIK PORT DICKSON. but but and but...hmm keadaan tidak mengizinkan I untuk jadi siswi politeknik port dickson :'(  2hari sebelum tu, hal ehwal pelajar dari poli pd telefon mumy. hmm. katanye, bia aku rehat and betul2 sembuh baru masuk poli. dia suruh aku masuk bulan 12 :'( ohmaigod ! lambat lagi :"( dia kata kos yang aku dapat ny(seni bina) banyak kene pergi studio, banyak kerja, banyak berjalan and senang cakap tenaga fizikal n mental kene kuat. fuhhh! hmm pakkan lah bende ny memang aku dah minat sejak azali selain cita2 aku nak jadik pensyarah*tettt*. hmm so buat masa ny, aku tunggu la smpai bulan 12. sebab..if simen aku ny bukak bulan 7 pun..belum tentu aku boleh jalan dgn betu. take time kateko.. paling kurang bulan 8 or 9...hmm, 16hb tuh aku tak pergilah daftar..aku daftar 20hb*special case* cewahhh xD haa 16hb tuh birthday nye abg lan...sambut kat tanjunggg*tettt* happy bithday abg lan. semoga sihat selalu n dimurahkan rezeki :) so masa tu..last aku jumpa yusri sebelum dia pergi belajar. woot woot :"( ecewah! huhu. harini 22.06.2013 (SABTU)  yusri dah p belajar dah....hikhokkk. pasrah beb pasrah. haha lol. hm nak buat acano kan.. belajar tu lagi penting untuk kita bela masa depan kita right ? so go on dear. kejar cita2 awak yang awak idam2kan selama ny kay :") dah dah, tokleh cite lelebih. kahkahkah. stop dulu lerrr...eden ada keghoje satt xD thats all. take care guys! loveyou loveyou! ecewah xD assalamualaikum ~
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tenenenene xD

masa ni daftar poli 20hb. so ni dekat pantai teluk kemang. huu i takdapat mandi pantai :"( 
jealous tengok along and angah mandi macam orang gila --'

xoxo

16.06.2013 with him.

No comments: