Pages

Saturday, June 1, 2013

sedihhhhhh :'(

Assalamualaikum salam sejahtera dan salam 1Malaysia! haha lol. firstly,mesti korang tertanye2 kan...kenape aku buat lagu instrument sedih...wuuu ya iya dongg...nak cerita kat uolls pasal cerita sedih...wuuu.. Act, belogg iolls ny dah berhabuk,bersarang lelabah n semua ber lah kan...sebab iolls malas sikit sejak abis SPM..bukan sikit. banyak! even berhari2 dok ngadap lappy je,,tapi nak menaip tu agak.....hmm hmm..kay..sekarang ni pun iolls tengah patah kaki sebab accident bulan 4 haritu..simen nye tak bukak2 lagi...sedih tauk! haritu,,29hb May,pergi appoiment..pagi tuh muka iolls ceria gila.dengan harapan simen dekat kaki ni boleh bukak haritu. sbb masa appoiment bulan 4, doktor kata appoiment bulan 5 insyaAllah boleh bukak..then dah sudah xray,pergi appoiment dekat bahagian ortho pulak..tup tup...doctor tengok xray iolls...then pandang iolls tetibe dia kata."maaf dik,simen tokleh bukak lagi,sebab tulang nya masih belum elok..if bukak pun,,adik akan sakit n bahaya sbb boleh patah balik tulangnya". and then.....aku apa lagi...terus tunduk n tak boleh cakap pape lagi lah..masa tu airmata aku nak jatuh dah..tapi alhamdulillah aku dapat kawal...then dah masuk kereta  aku senyap je...tak cakap sepatah pun dengan mummy. mummy tanya sepatah,aku jawap sepatah. mummy pun faham kud perasaan aku macam mana...wuuu sedih tu..ni appoiment baru 11hb july...doakan iolls ye guys! okayhh...ni iolls nak sambung topik baru...hmm.now aku sedih gilaa gilaa babun..semalam 31hb may..mummy masuk hospital :'( wuu sedihnya!!! memula ceritanya,,bawak angah p klinik bakri..sebab demam k demam...masa tu aku dok diam2 dalam kereta,sebab aku malas nak bejalan dgn tongkat kan..masa tu,,tepat pukul 2.45ptg dah sampai klinik bakri..n aku pun buat ape lagi dalam kereta...tii tiii tidoo lah! hehe. mana taknye...ditemani aircond kereta yang agak sejuk macam kat cameron. cewah! haha.okay sambung sambung..haa...masa tu dah sampai pukul 4.30 petang angah n mummy tak keluar2 dari klinik lagi. aku pun msg lah akak aku cepat sikit, ye la..mane taknye..dekat 2jam kod..takkan cek demam tak siap2 lagi...then tak lama tu angah keluar dr klinik n jumpa aku dekat kereta..aku pelik la. aik. mummy asal takda..aku tanya la angah..mummy mana. dia kata..tadi mummy pun jumpa doctor..tanya kenapa dah seminggu ni dia asik sakit dada..tup tup,,angah kata doctor suh mummy cek jantung. thenn lepas dah cek,doktor kata bacaan jantungnya macam berubah2...so,doctor decide hantar mummy p hospital n cek dekat hospital....mummy kene nek ambulans...aku n angah tinggal dulu kat klinik tunggu abang sampai jemput kiteorang...kalau kaki aku tak patah,,boleh gak aku drive sampai ke rumah..ni aku tengah tak boleh...so tunggu abang long sampai...then kiteorang bergegas*ayat tokleh belah* p balik uma mandi2 sume terus ke hospital..dengan perut yang tak makan dari pagi...macam bunyi tong drum dah..then sampai hospital,,kiteorang tunggu mummy kat wad kecemasan...sambil tu along p beli makanan kat hospimart...ape lagi mencekik lah kan..tehee.tak lama tu...doktor panggil abang long suh uruskan borang masuk wad mummy...aku pun sambil duk kat wheelchair tu agak...hm hm..sedih kod....then,,anta mummy kat wad,,dalam pukul 7lebih gitu...kiteorg balik laa...bg mummy rehat...tadi ptg aku p lawat mummy..wuu sedihnya :'( rindu mummy nak masak,nak membebel,nak bergurau n semua nak lah :'( !!! rindunya! ya Allah...sembuh kan mummy ya Allah :'(  ya Allah pulihkan keadaan mummy seperti biasa ya Allah :'( okay guys! stop here...tak boleh tahan da ni....wuu sedih! gonna miss mummy ! love you mummy :*
|
|
|
|
|

dear mummy! weolls really-2 missyou :'( 

No comments: