Pages

Sunday, December 30, 2012

|| 25-12-2012 || all ours memory ^_^

hey assalamualaikum pakwe makwe yang ku sayangi sekalian .
lame dok aku tak update blog nih ? tak lame sangat kod..akayhh,,entry aku harini aku nak cerita pasal pergi wonderland kayh wonderland. NOT LEGOLAND ! legoland tuh tunggu husband i bawak . husband ? tetttt ..pakwe pun takde ! puiihhh -..-  hahaha..okayhh. back to my topic . act , belum terlambat kod aku nak update pasal pergi wonderland tuh . aku pergi dengan family belah mummy aku + adik aku . tettt.acane adik boleh ikut ? okayy meh sini i explain kan.. mase 24-12-2012 ISNIN , rumah dia ada kenduri malam tu . dia jemput aku , aku datang tapi orang dah balik :D wawaa..ye la..rumah dia dengan rumah aku bukan dekat kod ..BAKRI--->BUKIT GAMBIR . haa..jao jugak la tuh . aku sampai lambat sebab aku gerak dpd muar lepas maghrib kod ? mana orang tak balik kann.. so bagus jugak datang orang dah takde .xd la aku malu sangat kan kan kan :D sebelum aku nak g uma dia tuh , aku mang dah ckp ngn dia , "NAK IKUT AKK P WODERLAND TAK" dia jawab .. t lah kita tnya mak. okeh . tanye la kan :D tutt tutt mak dia kasik . so dah alang2 aku g kenduri umah dia malam tuh , aku bawak je la dia balik terus uma aku :D. sebab nya nak g wonderland tuh pagi 25-12-2012 . so seperti yang dirancangkan , pagi2 tu bertolak la pergi wonderland with my czen2 aku . syok wehh syok ! walaupun melaka je ! :p okayh ,,mang tak dinafikan . aku dengan adik aku asek bgado je masa jumpa ! dia tuh suka sakitkan hati aku , mana tak aku geram wehh ! masa sampai kat wonderland tuh , mang kitaorang gado . dia pujuk aku , aku wat dunno je . sebab aku geram . masa nak turun kete aku diam je . dia berusaha pujuk aku ! ececehh..haha..last2 nk tau ape dia buat masa turun kete tuh ? dia cium aku doe ! cium k cium . wah sentap mak nyah..tak terkate berok aku terkejut ! HAHAHA..lepas tuh , aku still buat dunno. aku tinggal kan dia jalan sensorang . jahat tak? haha..tutt tutt , dia pulak merajuk ! err..apa lagi , aku pulak la terpakse pujuk dia ! da lame tuh , kita orang okeyh :') terus amek2 gambar sebelum nk masuk wonderland tuh ! wahh rindunya awak dikkk :'( kayh , masa dah naik beli tiket semua,apalagi mandi manda la kan ! best sangat ! walaupun kitaorang main kat tempat bebudak je :') aku dengan dia nak pergi yang dalam punya , tapi adik2 sedara aku ekod je mana kita orang pegi ! kacau line . haha. xde lah . tapi betol la..bahaya jugak kalau bawak dyorg p dalam dalam..lemas t acano ? mati aku woo..so mandi kat tempat bebudak je . tapi best ! aku dengan adik aku plus czen aku main gelongsor tuh bnyak kali ! smpai pnjage gelongsor tuh nak temuntah tengok muka kitaorang ! haha . dulik apa aku :D
taraaaa :'D
masa nih tengah syok2 mandi :')

imiciu syukk :'D

ini dia...mai dahhh :D

masaa ni on the way nak balik :) SUPERGIRL :D

SUPERMAN :D
 
okayy..dalam pukul 5lebih cenggitu kita orang siap2 nak p mydin pulak . xde ape2 pun . tapi ade family y nak shopping :D so ikut je la kan :D aku ni menumpang ! hahaah. semahyang mghrib semua dekat mydin . diorang shopping sakan , aku dengan adik aku amik gmbar sakan . dah tak kira malu dah :D.dah siap shopping punya shopping,dekat pukul 9lebih cenggitu , kita orang gerak balik uma..
dekat mydin . with my lovely mummyy :*

yesss ! K.A.M.I.

orang dok sebok2 belik , kitaorang belaon je ! wee :D
 
Okayhh,,sampai sungai rambai , kita orang singgah makan . semua lapak kod ! dari petang tak makan. makan dekat jambatan tegantung tuh...yang ade tasek . ape name nye nta,,
then da smpai tuh , duduk2 amek order .. nak thu tak kiteorang makan n minum benda yang sama :'D awesome ! cenggini , masa waiter tuh datang , aku nk order cikang ais . jap lg dia cakap , "eh orang nak jugak la ". ah sebok .tupp tupp , waiter tu ckap cikang ais xde :'( sedih weh ! its okay,,aku pun ckpla kat adik aku nk horlick ais , jap lagi dia cakap . "eh orang baru nk order . sebok "
hahaha..takpe la.same kayhh :'D .pasal mknn pulak , aku mntak maggi goreng , jap lagi dia cakap "eh nak maggi jugak la " ah sebok la kau ni dik ! xpe sama kay :')
krikk krikk-..- semua tuh tinggal kenangan :') wahh rindunya :'(
hmm..esoknya 26-12-12 mak dia jemput, sebab nk belik buku ! hish sedih kud , masa akk anta adik tuh nasib baik tak keluar airmata saya :') tp nk buat acane kan..masa tu tak blh nk putarkan semuanya . hmmm... okayhh..sampai sini shja la y dpt aku share kan cerita . sorry tak dpt msk kn gmba lagi . tenet lmbab mcm kura2 . nk tgok lg dekat fesbuk je la baby :)
 
to FARIDATUL HADAWIAH : eh budak ! jangan lupa semua kenangan kita ye :'D akk sayang awak sesangat :')
kbye . assalamualaikum ~THANKYOU ^^,
 


No comments: